I love Nuffnang!

I love Nuffnang!

Thursday, April 23, 2009

dah pandai dah....

hari ni afzal aktif betul.macam biasa masa hantar ke nursery pagi-pagi, aku akan breasfeed dia dulu and masuk office around 7.45 am.tapi hari ni aku mengantuk sangat2 and dia pulak menyusu main2 je...so, bila dia macam merengek aku just biarkan dia main dulu.tapi tak sedar aku terlelap.tiba2 je aku dengar bunyi macam ada budak ketuk2 pintu almari..terkejut bila bukak mata, si afzal dah berdiri dengan satu tangan pegang kot and satu lagi tengah ketuk2 dinding kot.panik aku pegi tahan badan dia takut jatuh.that was the first time dia panjat and berdiri sendiri. hilang mengantuk aku.terus segar jek. last 2 days memang dah ada tanda2 nak berdiri.bila dia dah pandai merangkak slow2, dah memanjat kat tilam and berdiri atas lutut.tapi tak sangka dia dah berdiri supported la tapi....hmm...bermula la era kepenatan yang amat sangat untuk jaga dia kot terjatuh...semalam aku kemas dapur, tinggallah dia dengan ayahnya...boleh plak tengah2 elok dudu, terjatuh.hmm...nak menjerit aku sebab kuat sangat sampai dengar bunyi dum kat tingkat bawah......menangis bukan main kuat.dia ni bukan jenis nangis kuat2...so, kalau dah kuat macam tu konfem la sakit sangat.aku naik pegi amik dia dengan ayahnya.elok dia diam and makan banyak juga....kira, ok takde apa2 la tu.....hmm..anak...anak.....nanti sekejap lagi ada student medic nak buat development assessment kat afzal.nak kena bersiap ni.nak tengok macam mana diorg buat.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...